Första maj 2010

2010-05-01 22:49:58
Min Dag
Så, är det någon av er som har varit ute och demonstrerat idag?
Det har inte jag i vart fall. Jag har varit hemma hos pojkvännen och pluggat en del.

Runt femtiden gick vi till Hemmakväll för vi hade tänkt att hyra Avatar, men sedan beslutade vi oss för att inte göra det.
Så då gick vi till Maxi för att möta upp mami. Slängde ner den nya Marabou-smaken för att kunna avgöra om den var något att ha eller inte. Kan säga att det var den!


Tog en springtur, snart dags för Göteborgsvarvet ju!

Snart blir det att lägga sig i sängen tillsammans med pojkvännen. Imorgon blir det en ordentlig pluggadag känns det som.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0