Fredag 28 maj

2010-05-28 19:43:43
Min Dag
Efter fysikprovet idag blev det inte så mycket gjort. Läraren Peter hade beställt in en liten fysik-breddning-genomgång på studiepasset, och så snälla som vi i klassen är så fick han ha det.
Men efter genomgången var det i vart fall inte mycket som blev gjort. Vi har knappt något att plugga på längre! Bara matteprovet i så fall som är något som man måste plugga till. Det var längesedan vi hade en pluggfri helg.
Eller jag ska inte ha en helt pluggfri helg. Ska läsa klart min franskabok fastän jag egentligen inte behöver för jag vet redan vad jag ska redovisa om. Men det kan ju vara bra att läsa lite franska inför nationella på måndag.

Efter skolan åkte jag in till stan. Hade tänkt att köpa en klänning till skolavslutningen men jag hittade ingen. Tänkte kika in på Nelly.se om en stund. De har ju fraktfritt just nu, så då kan man ju passa på hehe.
Köpte i vart fall lite morsdagspresenter till min kära mor. Blev lite söta saker som ni kanske får se någon annan gång.

Det regnar utomhus och jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Kanske sitter här eller ser på tv med min familj. Får se hur kvällen artar sig.

Vad gör ni ikväll? (:

Korna har det bra i hagen! En utav de har dessutom fått en kalv, som nog inte syns så bra på just det här fotot tyvärr.

Eskil har intagit sin plats i  min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0