Fredagen

2010-05-15 22:21:48
Min Dag



Det var härligt väder utomhus, vilket Elsa-Sara passade på att utnyttja.

Förstår inte varför hon ska vända rumpan mot mig när jag tar kort på henne...

För övrigt, hur ligger hon egentligen? :s

Grönt och fint!




Emelie och hennes kompis skulle ha 13-års kalas...



...så jag hjälpte henne att göra iordning några av tacopajerna. Någon gång då kom pojkvännen och hälsade på också, det var trevligt.

Foto: Emelie Haraldsson
Vid 17-tiden hade jag tagit på mig mina träningskläder och gav mig ut på en springtur på 1,5 timmar. Har två vattenblåsor under vardera fot nu bara för det.

När jag kommit hem vid 19-tiden igen blev det tacopaj och duschen. Sedan väntade Europa-spelet. Kommer inte ihåg vem som vann.
Senare såg vi på Avatar-filmen som jag tyckte var riktigt bra!
Sedan blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0