Fredagmorgon

2010-05-14 10:05:29
Min Dag
Ikväll ska min syster och hennes kompis ha kalas för att de har fyllt år respektive kommer att fylla år. Men de ska vara borta i "ladan" (som vi kallar den) så jag kommer inte störas så mycket av dem, hehe.

Dessutom kommer min pojkvän hit senare idag om han kan slita sig för sitt nya Call-Of-Duty-spel. Kan ju altlid hoppas det.

Tänkte få gjort lite pluggande. Fysik-slutporvet närmar sig så jag tänkte försöka sitta ner med fysiken ett tag, och nästa vecka har vi idrottsprov (om näringslära) som jag också tänke plugga på.
Sedan ska jag ut och springa i 1,5 timmar också. 30 minuter lätt jogging följt av 60 minuter i mer ansträngande tempo. Får se hur jag klarar det.

Vad ska ni göra idag ? :)

För övrigt så är det skönt att vara ledig idag. Eller det är väl nästan alltid skönt att vara ledig, hihi.

Tyvärr är det inte riktigt såhär fint väder idag. Men det regnar i vart fall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0