Godkväll. Orkar inte starta datorn (komme...

2010-05-18 22:50:30
Min Dag

Godkväll. Orkar inte starta datorn (kommer fastna där hela natten om jag gör det dessutom) så jag tänkte att jag skickar ett sms istället. Gav mig ut på en springtur och jag är så himlans nöjd över att det inte gjorde så ont under fötterna när jag sprang och när det väl gjorde lite ont så lyckades jag strunta i det. Det hjälpte nog att ha vanligt textilplåster över blåsorna, tänker ha det på lördag också. Mormor hade gjort kladdkaka idag bara för att det var min brors namnsdag (eller är). Så typiskt att hon gjorde det när jag inte får äta sånt sött. "Får" inte äta någont snacks eller så förrän efter lördag. Har inte riktigt fattat varför mer än att det inte är bra. Så jag låter helt enkelt bli. Men jag har tänkt att jag ska få en kladdkaka eller något annat gott efter loppet som en belöning, så att jag liksom har något att se fram emot (hehe). Men nog om det. Ska lägga mig i en nybäddad säng nu och sova. Har sovmorgon imorn, skönt! Så godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0