Godmorgon!

2010-05-29 10:47:04
Min Dag
Godmorgon på er!
Sovit gott?

Jag drömde en mardröm i natt (för mig var det i vart fall det). Jag pratade betyg med min svenska- och engelskalärare och han sa att det inte hade gått jätte bra på de nationella proven så jag låg mellan g och vg. Alltså fanns det risk för att jag kunde få g! Hade värsta ångesten och allt var bara jätte jobbigt. Skönt att det bara var en dröm.

Vaknade klockan sju imorse och tänkte att det var dags att gå upp tills jag såg vad klockan var. Räknade ut att jag bara hade sovit i lite mer än sex timmar och jag behöver sova i minst åtta timmar för att jag ska må bra under dagen, så jag somnade om. Och vaknade vid tio i tio. Skönt.

Har ätit frukost och tagit på mig kläder. Väntar på att min fina pojkvän ska komma hit någon gång. Men han kan vakna vid ett, så jag tänkte sysselsätta mig med lite RollerCoaster Tycoon 3.

Vad gör ni idag? (:
Ha en underbar lördag!

Tyvärr är det inte såhär fint väder idag. Blåser och är lite kallt, så jag stannar nog inomhus idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0