Hejdå fysik a!

2010-05-28 19:35:27
Skolan
Kurserna börjar en efter en att bockas av. Idag var det dags att säga hej då till Fysik A med ett slutprov i kursen! Vet inte hur det gick. Chansar på minst vg i vart fall och kan ju hoppas, hoppas att det har gått så bra på de föregående proven att jag får ett bra betyg i kursen (vilket betyder mer än vg).

Nästa vecka blir det adjöss med fysik breddning då vi ska ha det första och sista provet i kursen. Känns som att det kommer att bli ett enkelt prov förutom en utav uppgiftern där det kommer att vara en utredande fråga om big bang och steady state. Ska bara läsa på det lite och hoppas att det går som smort!

Franskan är väl också mer eller mindre slut nästa vecka då vi har det sista provet någonsin i steg 4. Lyssnar på fransk musik så ofta jag kan bara för att försöka öka min hörförståelse (om man nu kan säga så) vilket jag behöver!

14 dagar kvar till sommarlovet.
Två veckor. Snart så.

Snart så är det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0