Hon älskar snabbt

2010-05-15 22:37:18
Dagens låt

Den här låten är världens nostalgilåt för mig! Jag har liksom växt upp med den skulle man kunna säga. Fast när jag var liten lyssnade jag inte så mycket på texten, tyckte mer att bakgrundsmusiken var bra. Och det tycker jag fortfarande.


Snowstorm - Hon älskar snabbt

 

Hon tittar mig i ögonen
och lindar sina armar om min hals
Folk omkring oss tittar på, men det märker jag inte alls
Hon har väntat och sen länge bestämt sig för det här
Hon kysser mig på halsen med läpparna lätt isär

Hon älskar snabbt, hon älskar mjukt, hon älskar mig
Hon väntar aldrig för länge med nå'n enda grej
Hon älskar snabbt, hon älskar mjukt, hon älskar mig
Hon snackar aldrig för mycket om nå'n enda grej

Nu är det bara hon och jag, och hon lindar lena armar om min hals
Det här är kärlek för en kväll, men det rör mig inte alls
Hon säger: "Natten som nu kommer, vill bara va med dig"
Nu är kärlekstimmen slagen, så nu drar vi hem till mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0