Klimatprov

2010-05-11 17:17:28
Min Dag
Hej!

Det här har varit en ganska så lugn dag. Inte ens ganska, den var så lugn som den kan bli! Det enda vi gjorde idag var att skriva ett prov vid klockan ett! Innan dess var våra lektioner inställda och som tur var så hade jag inte gått upp sådär överdrivet tidigt. Gick upp runt nio faktiskt. Skönt, så skönt.

För övrigt handlade provet vi hade om klimatförändringar, eller något sådant. Man skulle bland annat räkna ut hur tjockt lager av koldioxid som lägger sig runt jorden när USA:s befolkning använder bensin. Typ.
Hela provet var tre uppgifter och det kändes lite konstigt att vi skulle ha med oss datorerna när vi egentligen inte behövde använda dem...

Fint väder idag! Fast det blåser så det är inte så skönt att sitta utomhus, tyvärr.

Snart ska jag i vart fall sätta mig med rättskunskapen. Det måste gå bra på det här provet, för just nu ligger jag mellan vg och mvg. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte plugga sådär överdrivet mycket ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0