Måndag vecka nitton

2010-05-10 23:04:38
Min Dag
Idag har varit en hyfsat lugn dag, förutom att det hände lite sämre saker på morgonen men det löste sig allt. På lunchen fick jag min vattenflaska av min moster som jobbar i köket på min skola. Hade glömt den hemma igår och hade bett mami att ta med den till friskis om hon skulle åkt dit. Men så fick jag den i skolan i stället.

Hade genomgång inför vad som ska komma på onsdagen rättskunskapsprov och som jag tyckte var lite svårt och krångligt skulle inte komma på provet. Så det var ju skönt att bara de lätta sakerna är kvar.

Hade tänkt att gå till friskis, som ni säkert förstod, men gick inte dit eftersom jag kände mig så trött och tyckte att jag hade lite skolsaker jag borde ta itu med. Men jag tänkte att eftersom vi är lediga på torsdag kan jag ta cirkelfys-passet på onsdag som är lite senare, runt kvart över åtta om jag inte minns fel.
Men jag och pojkvännen tog oss en liten promenad i vart fall (och jag fick egentligen inte så mycket pluggande gjort...).

Såg på Det kungliga bröllopet förut och fortsatte sedan att se på aktuellt och fotbollskväll, bara för att det inte gick något annat roligare på tv, haha. Dessutom var det massa ekonomi-prat på aktuellt med bland annat Anders Borg, och eftersom jag tycker att ekonomi är så fruktansvärt döööötråkigt höll jag på att somna, haha.

Appropå att somna så ligger det just nu en kille i sängen och har somnat. Tror han höll på att öva på sitt tal innan ögonlocken föll ner, haha. Funderar på om jag ska vara elak och väcka honom. Han borde ju faktiskt borsta sina gaddar...(hehe).

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0