Mors dag

2010-05-30 19:49:04
Min Dag


Vaknade upp bredvid pojkvännen idag vid tiotiden. Mami kom och bankade på dörren en stund senare att det var dags att gå upp.
Kom på att jag hade glömt att slå in mamis presenter så jag sprang nästan upp ur sängen och slog in dem.
Vid halv ett åkte vi och lämnade av min syster som skulle till Skara Sommarland tillsammans med sin klass.

Sedan åkte vi iväg till Laxhuset för att fira mors dag tillsammans med min mormor, mammas bror , hans fru och mina kusiner. Mitt kusinbarn var också med (: .
Jag åt grillad lax med kokos-konjak-sås och spenat. Hur gott som helst! Och hur mättande som helst. Var mätt redan när jag hade tagit mig igenom halva maten! Men allt gick ner, hihi.

När alla hade ätit klart åkte vi hem till oss och åt hemmagjorda rabarberpajer med marsànsås...

...och kakor.

Lego-lådan hade åkt fram för att mitt kusinbarn skulle ha något att leka med.
När alla var mätta och belåtna åkte de hem.
Och nu är jag jätte trött. Gissar att det är efter all mat jag har stoppat i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0