Onsdag

2010-05-19 19:52:46
Min Dag
Åh, det har varit en helt underbart varm dag idag! Blev nästan svettig när jag gick hem till pojkvännen efter skolan. Bytte om till shorts det första jag gjorde när jag kom in innanför dörren.
Sedan satt jag och pojkvänenn ute i solen och pluggade. Läste klart min andra franska novell! Men ska kolla upp recensioner av den på internet så att jag verkligen har förstått den rätt. Nu har jag bara en novell kvar!

Vet inte om jag orkar plugga fysik ikväll; är väldigt trött och skulle egentligen vilja gå och lägga mig med en gång. Fast det kan jag inte göra för då kommer jag att vakna mitt i natten och inte kunna somna om, och då har jag dessutom förstört dygnsrytmen (viktigt det där...).
Men jag borde... Slutprov om en vecka och två dagar ju!

Old pic.

Äsch, vad gör ni ikväll ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0