Onsdageftermiddag

2010-05-26 18:39:50
Min Dag
Idag behövde jag inte gå upp förrän klockan nio. Kan inte minnas senast jag hade en så lång sovmorgon på en skoldag. Kanske aldrig har hänt? Kanske någon gång i ettan i så fall. Riktigt skönt och underbart var det i vart fall!

Såg klart Cinderella Man på so-lektionen. Grinade lite mitt i filmen (och om jag hörde rätt var inte jag den enda ;) ).
Min pojkvän säger att jag är en riktig filmgrinare, haha. Till mitt försvar säger jag att jag lever mig in i filmerna.

Min tå har för övrigt inte läkt sig så jag har planerat att inte vara med på idrottslektionen imorgon. Kan ju inte ha på mig varken skor (som täcker tårna) eller strumpor!

Känner mig så himla skoltrött just nu. Har fyiskslutprov på fredag men jag känner inte riktigt att jag orkar plugga överdrivet mycket till det fastän jag vet att jag verkligen borde det. Men det finns liksom inte så många krafter kvar. Och solen lyser utanför skolan och jag vill bara ut och lägga mig på stranden och att det ska vara en varm och helt underbar sommardag.
16 dagar kvar till sommarlovet!

Äsch, fick inte fram något jätte vettigt här. Kanske kan plugga lite franskaglosor istället. Har trots allt franska nationella imorgon. Om jag bara orkar...




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 16:09:35
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Casiniblog6759

This site is professional and to the point.

2011-05-05 @ 12:57:54
URL: http://casiniblog6759.blog366.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0