Skolan

2010-05-18 12:56:20
Min Dag
Hej!

Har varit och  köpt
glass (twister, mums). Det är jätte varmt och skönt väder utomhus. Nästan precis lagom!
Snart börjar de två sista lektionerna för idag. Ska först ha matte och sedan fysik. Fast jag tror att jag bör försöka plugga fysik på båda lektionerna, om jag orkar vill säga.

Har varit en ganska så lugn skoldag annars. På de två första lektionerna höll några i klassen sina svenska nationella tal, bland andra min pojkvän (som jag tyckte var duktig, hihi. Tyckte även de andra var jätte duktiga!) och när de som kunde hålla tal hade gjort det fick vi liksom fri-tid. Eller det var väl meningen att man skulle läsa min svenskabok, men min är hemma så jag pluggade lite franskaglosor istället.

Efter skolan är det tvärflöjtslektion och när jag kommer hem ska jag ut och springa om mina blåsor har läkt vill säga, Vilket jag hoppas!

Nu börjar min mattelektion!

Vad gör ni idag? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0