Snabb inlägg

2010-05-03 20:49:47
Min Dag
Slänger in ett snabbt inlägg för jag måste plugga so och skriva mitt svenska tal (tycker fortfarande att det är orättvist att jag och några till bara får en vecka på sig att skriva talet och att öva på det medan andra får upp till tre veckor. Kunde i vart fall fått reda på det två veckor innan så att man hade två veckor. En vecka är helt enkelt för kort tid!).

Idag har varit en bra dag om man ser det på ett resultatmässigt sätt. Börja med att jag fick tillbaka mitt matteprov där jag hade haft alla rätt (nog första gången jag lyckas att inte göra ett enda slarvfel, cred för det), sedan fick vi tillbaka biologiprovet och där hade det också gått väldigt bra.
På franskan fick vi tillbaka läxförhör och där hade det också gått väldigt bra.
Känns bra att man får något tillbaka av allt pluggandet man lägger tid på.

Har varit på ett cirkelfys-pass nyss dessutom. Var väldigt jobbigt och mina ben känns som betong. Bävar för att jag inte kommer att komma ur sänge imorgon!

Men nu måste jag studera.
Godnatt och ha en fin måndagskvälll.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0