Söndag 23 maj

2010-05-23 11:39:54
Min Dag
Godmorgon!
Har ni sovit gott ? (:

Har inte sovit så himla gott själv faktiskt. Vaknade massa gånger i natt och jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag gissar att det antingen beror på att jag är öm på vissa stället (som min blåa tå och ovanför höger fot där chipet satt; kardborrbandet hade skärt in i huden litegrann) och att jag har vaknat så fort det kom nära täcket/lakanet eller att jag fortfarande var lite uppe i varv sedan gårdagen. Eller så var det något helt annat.

Trodde faktiskt att jag skulle ha mer träningsvärk än vad jag har. Känner av mer i ryggen än i de andra kroppsdelarna.
Men idag ska jag bara ta det lugnt, och jag och pojkvännen ska fira att vi snart har varit tillsammans i ett helt år (imorgon är vår ettårsdag, men då är det skola så vi tar det idag) och kanske firar vi även hans födelsedag. Får se. Han har inte kommit än heller. Vet inte ens om han har vaknat.

Troligen blir det även lite pluggande eftersom vi har biologiprov imorgon.
Just det, är också så HIMLANS glad över att jag ÄNTLIGEN får äta vad jag vill! Ska baka en stor och smaskig kladdkaka någon gång idag tänkte jag.
Vad ska ni göra idag?


Mums med regnvatten som ligger på utomhus-bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0