Söndagen den andra maj

2010-05-02 20:21:18
Min Dag


Dagen började med en underbar plätt-frukost (som jag hade gjort, för övrigt) och någon gång efter det åkte pojkvännen hem för att han skulle till gymmet.

Jag fortsatte min dag med att plugga utomhus i den sköna solen.

Det var underbart härligt väder.


Elsa-Sara kom och gjorde mig sällskap...



...samtidigt som hon passade på att göra rent sig själv. Det är viktigt för en katt (och visar även på att den trivs och mår bra)!

Gräset har blivit underbart grönt.



Och blommorna har börjat blomma.

Emelie skulle ut i skogen och fota.

Jag gick in och övade lite på tvärflöjtläxan.

Och nu har vi precis ätit middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0