Torsdagskväll

2010-05-13 22:31:33
Min Dag

Gjorde lite franska när jag kom hem från pojkvännen.

Vi läser en fransk liten bok i franskan just nu. Jag läser tre noveller av Emile Zola. Dessutom kan man läsa valfri bok av Emile Zola i svenskan också, så då tänkte jag att jag slår ihop svenskan och franskan så att jag har en bok mindre att läsa nu när det är massa prov man också vill hinna plugga till (till exempel slutprov i fysik a!).

Håret var uppsatt i en snabbgjord knut som det oftast är när jag pluggar. Det är liksom bara i vägen annars.

Det som sticker upp till höger är mitt knä som är prytt med lila strumpbyxor. Tycker om att sitta med ena foten på stolen.
Avbröt mitt pluggande (hann läsa klart en av novellerna!) för att se på Bella&Tyra Show där dagens gäst var en person som jag inte riktigt tycker tillför så mycket mer i bloggvärlden än hat. Gissar att de flesta vet vem jag syftar på (och nej, jag läser inte hennes blogg).

Och nu sitter jag här och lyssnar på min HåkanH, Salem mfl-lista på Spotify.
Vet inte om jag borde lägga mig snart eller om jag ska sitta uppe en stund till. Borde nog vara i sängen innan tolv så att min dygnsrytm håller sig sisådär i schack i vart fall.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Torsilja

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-22 @ 12:49:16
URL: http://torsilja.bloglyric.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0