Åh, här är den finfina boken jag pratade o...

2010-11-16 22:46:46
Min Dag

dsc00273 (MMS)

Åh, här är den finfina boken jag pratade om igår! Jag hoppas den kommer vara lika fin som den verkar: en liten, frusen katt som hittas i ett bibliotek och trots motstånd lyckades personalen behålla och ta om hand om den lilla katten som senare blir en symbol för både biblioteket och staden. Åh, jag vill veta vad som kommer hända! Kommer bli lite ledsen om den inte är lika fin som jag tror; förväntar mig att jag kanske ska gråta en skvätt eller två. Nu: läggdags! Godnatt (: . Ps. Hoppas inte bilden blir på snedden, fast jag antar att den blir det. I så fall får ni vrida huvudet lite bara. Ds.


Kommentarer
Postat av: Lauritssabrina

Thank you for the informative website

2012-01-18 @ 07:36:34
URL: http://lauritssabrina.blogsmall.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0