Det snöar - igen

2010-11-20 00:34:16
Min Dag

Varför ska tiden alltid springa iväg? Nu är klockan halv ett, var den inte tio för en stund sedan? Well, well, det börjar dra ihop sig till läggdags i vart fall. Imorgon händer det lite grejer, ser ni, haha! Först ska jag väl gå upp någon gång när jag vaknar, sedan bär det av in till Mimers vid 11-tiden, hem igen tillsammans med Patrik vid 12-tiden.
Hela dagen imorgon ska mami, mormor och kanske Emelie, vet inte om någon/några kusiner kommer också, baka tunnbröd hela dagen! Får se om jag hinner hjälpa till med något för mina bröd görs först och det kanske inte är superbra om en glutenintolerant bakar bröd med vetemjöl i? Ska försöka ta kort så att ni kan få se hur man gör och hur mysigt det är!
Om jag har lite tur kanske jag kan äta nybakat tunnbröd till frukost! Värre skulle man kunna ha det.

Det snöar ute just nu för övrigt och det har redan bildats ett vitt täcke på marken. Tyvärr är det för mörkt ute för att det ska kunna bli någon bra bild.

Men nu: sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0