Ett litet vykort

2010-11-29 17:30:00
Min Dag
Hej på er!

Det har varit en lång dag idag känns det som.
Började med att jag egentligen hade två minuter på mig att ta mig ner till bussen (tar vanligtvis fem). Och gissa vad? Jag hade faktiskt lite tur för bussen var försenad, precis som jag, så vi matchade varandra rätt bra där.
Vid mellanstadieskolan där jag byter buss såg jag (och alla andra på bussen såklart) att en Västtrafiks buss låg i diket, men visste inte vilken linje. Tänkte att det var säkert min!
Men det visade sig senare att det var den bussen som min syster skulle åkt med imorse vid sju-tiden, men just idag åkte hon in med mami och det var ju tur för henne för annars hade hon ju kommit försent!

I vart fall blev det en kvart extra att stå och vänta på bussen. Inte så jätte kul när busshållplatsen är i skuggan och det är minusgrader ute. Tur att jag tog på mig mina två tjockaste strumpbyxor!
Kom inte försent till skolan vilket var bra eftersom vi hade kemiprov första lektion; inte kul att missa det!

Tror jag stannar här för nu. Skriver nog mer sedan.
Ha en fin måndagskväll så länge! :)


Himlen var så himlans fin imorse, hann ta ett kort innan buss kom. Dock inte ett jätte bra, för det var så mycket finare i verkligheten!
Tycker det ser ut som ett litet vykort.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0