Har julkänsla

2010-11-21 13:04:36
Min Dag
Godmorgon!

Skönt med varierande väder som vi har här i Sverige; ena dagen snöar det och andra regnar det. Eller det duggar litegrann idag i vart fall.
Har fått lite julkänsla och lyssnar på julsaker och längtar tills vi ska sätta upp alla adventsljusstakar (första advent) och alla andra julsaker! Så mysigt!

Åkte ju in till skolan igår, vilket var ganska förgäves för jag gjorde inget speciellt. Satt bara och pratade med de jag satt med för det var inga nyfikna 95:or som kom fram och frågade hur det var att läsa franska på gymnasiet. En liten tös kom och fråga litegrann om tyskan och det fick de andra två svara på.  Dessutom satt "språkcaféet" lite undangömt och var lätt att missa eller så såg de oss men gick vidare mot resaurangen för att få sin fika.Så det kändes lite halvt meningslöst att sitta där.

Sedan blev det bakdags när vi kom hem! Men jag fick inte göra så mycket, tyckte mami och mormor gjorde allt.
Aja, lägger upp bilder om det sedan!

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Lagom kul, men måste ändå göras!
Ha en finfin söndag!




Såhär såg vår gräsmatta ut igår när jag vaknade. Idag kan man se grönt gräs sticka upp ur snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0