Hej, mitt vinterland!

2010-11-23 09:02:39
Min Dag
Godmorgon, godmorgon!

När jag vaknade upp i morse för andra gången (första gången gick Emelie helt obarmhärtigt in och väckte mig för att hon ville låna ett halsband) såg det ut ungefär såhär utanför mitt fönster:



Vitt, vitt, vitt överallt förutom några buskar och träd som sticker fram ur det vita och den gråa himlen. Plus att snön yr runt då och då och vet inte riktigt vart den ska vara.
Tycker att det antingen borde vara kvar för en gångs skull, eller att det kan sluta att komma varannan dag. Man hinner ju inte ens vänja sig förrän det regna bort igen.

Oh, well. Känner att jag håller på att bli förkyld: ont i halsen och början på en snuvig näsa. Inte kul! Ska dricka te nu till frukost och äta c-vitaminer (clementiner) idag och så får vi se hur det blir över natten.

Ska bege mig ner till bussen om ungefär en timma för att åka till skolan, det blir SO och matte idag. Sedan vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på tills mitt spinningpass börjar vid 18-tiden, men det löser sig nog!

Nu: frukost och sedan ta på varma strumpbyxor!
Ha en finfin tisdag, mes amis! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0