Inredning

2010-11-01 21:08:21
Spel
Hej!

Har suttit och spelat the sims 3 en stund nu; inrett ett hus för det är det som är roligast. Fast jag tröttnar efter ett tag. Vi har inga expansion till, så det finns inte så många roliga prylar att inreda med. Blir typ samma i alla rum.
Har försökt att ladda ner, men jag vet inte hur jag ska få in dem i spelet. Eller, egentligen vet jag, men jag orkar inte ladda ner massa extra program. Hade hoppats på att det bara var att ladda ner, installera eller lägga in i någon mapp, men så var det alltså inte. Att de alltid ska krångla till det!

I vart fall. Tänkte ni kunde få se lite saker jag har gjort/inrett. :)
Kan ju alltid vara kul.


Gammalt.





Premiär för ny kategorin spel också!
Kände att jag inte hade någonstans att lägga det här inlägget och om jag skulle vilja leta upp det någon gång skulle jag aldrig komma ihåg var jag skulle leta. Så, det var alltså dags för ännu en kategori.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0