Jag hade visst håltimma hela dagen. Så jag...

2010-11-30 12:16:48
Min Dag

Jag hade visst håltimma hela dagen. Så jag hade ju kunnat ligga kvar en stund till imorse. Skulle kunnat gå hem till Patrik om det inte var för att jag och Wille erbjöd oss att prata om da Vinci inför några nior. Hade kunnat plugga men någon har tagit mitt pennfack bara sådär. Jag hoppas lite att det är någon som tog det av misstag och inte en tjuv. Hoppas jag får tillbaka det snart för annars är det lite tragiskt om man inte har råd med några pennor och måste sno ett helt pennfack. Suck. Hoppas som sagt att det kommer fram snart, blir lite svårare att plugga utan mina pennor...


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0