Jag vet vilken dy hon varit i

2010-11-23 21:28:31
Dagens låt

Den här låten är, enligt mig, en av Håkans bästa.
Och även om ni inte vill lyssna på honom när han sjunger den, så läs åtminstone texten för den är så bra!
Det är så sorgligt att man ska tycka att man är "finare" än någon annan och ser ner på andra som man umgicks med tidigare i sitt liv. Att man inte vill känna sig vid sin bakgrund. För man är egentligen inte "finare" än någon, man kan inte vara det för alla är vi bara människor.
Nu, till musiken och texten! Läs/lyssna och låt era tankar flyga iväg.


Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i

 

Hon är det här partys ljus
Och han bredvid är så stolt att ha henne nära sig
Det verkar som hon överlevt
Sen sist jag såg henne
Hon kunde vara någon annan, någon bättre
Om hon slöt ögonen
Hon har bytt höghusen mot champagne
Och hennes nya fina vänner
Tror de vet var hon kommer ifrån
Jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång

Hon känner inte igen mig
Nej, åren har nog slitit hårdare på mig
Så jag säger inget
Vill inte genera henne
Men jag ska be honom
Ta hand om henne väl, för jag vet vilken dy hon varit i

Hon känner inte igen mig
Nej, åren har nog slitit hårdare på mig
Så jag säger inget, vill inte genera honom
Men jag hoppas att han tar hand om henne väl
Tar hand om henne väl


Kommentarer
Postat av: Alandaniella

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-01 @ 10:53:57
URL: http://alandaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0