Onsdag

2010-11-03 20:52:21
Min Dag
Hello hello

Har pluggat lite matte men har liksom tröttnat litegrann. Bloggvärlden verkade mycket mer lockande faktiskt. Har ju prov på tisdag men jag har snart gjort klart hela kapitlet så jag känner mig rätt lugn ändå. Bara repetition sedan på det också så blir det superb!

Var ju som sagt och shoppade med mami och Emelie. De är lite som bill och bull eller något annat radarpar; det blir liksom lite galet när de är i farten. Well, well, kom hem till Patrik levande (om än trött) i vart fall.

Köpte (fyndade) ett jätte fint päron! Åh, jag måste visa er när jag kommer hem och kan lägga in bilder från kameran. Åh, det är så fint tycker jag!
Köpte annars bara smycken; ringar och ett halsband, men fina är dem! :)

Emelie fick köpt sina första converse också. Inte illa.

Men nu, tillbaka till bloglovin'.
Ha en fin onsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0