Päronet

2010-11-07 22:29:41
Min Dag
Hello

Har suttit och pluggat i stort sett hela dagen. Man blir rätt trött i huvudet efter alla ekvationer, rörelsemängder och deriveringar. Har gjort småpauser emellanåt vilket jag tror är jätte viktigt! Eller det finns väl egentligen inte någon som orkar sitta flera timmar i sträck och plugg.
Provet är på tisdag så sista dagen att plugga inför matten blir alltså imorgon. Sedan blir det fysik för hela slanten! Eller inte riktigt, lite franska däremellan också. Säkert engelska också och kemi. Ska försöka hålla ut!

Nu blir det i vart fall läggdags. Skolan börjar imorgon. Känner inte att jag har fått krafterna tillbaka, hade nog behövt en veckas lov till. Eller så är det för att jag inte är uppvilad från gårdagen (tar på krafter att vara på konsert, haha, har ju träningsvärk!) och känner mig trött nu.
Hoppas på att jag får tillbaka krafterna under natten i så fall! Ska krypa ner i sängen bredvid Patrik, mysigt!

Sov gott sötnosar!

Just det, här är det finfina päronet jag köpte i onsdags! Åh, så fin det är! En söt liten (fungerande) klocka! Perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0