Snö?!

2010-11-09 09:07:50
Min Dag
Godmorgon!

Jag vaknade upp med en vit gräsmatta och vita granar utanför mitt fönster. Jaha, tänkte jag. Snö, nu? Idag?
Jag känner mig inte riktigt, riktigt redo för snö och iskallt än. Har inte hittat varma strumpbyxor eller varma kängor heller! Snön kunde väl väntat lite, lite till så jag kunde få använda mina tygskor en sista gång till?
Well, well. Nu är den här och täcker gator och torg (hihi) och inte så mycket att göra.

Bloggade inget igår (inlägget som kom upp var tidsinställt) för jag satt och pluggade matte (har provet idag!) mestadels. Sov inget bra i natt heller, vaknade av minsta lilla ljud och så fort Patrik vände på sig. Som pricken över i:et var Elsa-Sara i mitt rum och började krafsa på sängen mitt i natten och då var jag tvungen att resa på mig för att kunna öppna dörren åt henne. Helt otroligt att jag klarade mig igenom skoldagen, trodde jag skulle somna eller åka hem någon gång på dagen (hade inte så lång skoldag i och för sig).
Somnade så fort jag kom hem och när jag vaknade var det middag och mörkt ute.

Nä, nu ska jag gå upp och äta frukost och så.
Ha en fin, vit tisdag!








Kommentarer
Postat av: sara

Men halloj varma strumpbyxor. Du fick ju ett par lååånga sockor i present det kommer väl till pass nu

2010-11-09 @ 11:51:15

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0