Vit torsdag

2010-11-25 08:49:15
Min Dag
Godmorgon!

Snön är kvar, vilket jag tycker är bra, för annars hade det bara varit en massa äckligt slask och blött och det vill vi inte ha! Som ni märker har jag ändrat min inställning för snön, men det är bara för att jag har vant mig vid att den ligger där på marken och gör det alldeles vitt. Det tar ett tag för mig att vänja mig, så att säga.
Har fortfarande inte hittat några varma strumpvyxor. Jag vill ha sådana där varma som man hade när man var liten. Varför kan de inte göra så tjocka till vuxna också? Orättvist!

I vart fall så håller jag på att göra mig iordning för att gå till skolan. Det fanns inga havregryn eller russin till mig hos Patrik så jag har bara ätit yoghurt. Inte så bra kanske, men det är bättre än inget!

Klockan nio släpps biljetterna till ännu en Håkan-konsert! På trädgårdsföreningen. Åh, hoppas jag får tag i några biljetter! Ska försöka boka innan jag går till skolan! Så pepp på att gå på ännu en konsert!

Aj, aj, nu får jag skynda mig!
Ha en fin, vit torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0