Åh, lov

2010-10-25 16:34:36
Min Dag
Hej!

Borde egentligen plugga inför historiaprovet som är imorgon men jag är så trött. Funderar på om jag ska gå och vila en stund faktiskt så att jag förhoppningsvis piggnar till lite.

Anledningen till varför jag satte mig framför datorn överhuvudtaget (fastän jag är trött) var för att jag tänkte skriva ut några so-instuderingsfrågor (som jag tänkte hitta någonstans på nätet), men har gjort/gör allt annat än det.
Har i vart fall öppnat webbläsaren, ett steg i rätt riktning (eller fel, beror på hur man ser det, fastnar så lätt på facebook).

Ska fortsätta att ta mig ett steg närma instuderingsfrågor nu. Får väl se hur bra/fort det går.
Snart höstlov för övrigt!
Ha en fin måndag!


Åh, vad jag längtar tillbaka till sommarlov.
Eller lov överhuvudtaget faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0