Dags att packa

2010-10-20 08:33:06
Min Dag
Godmorgon på er!

Äter frukost (mormors tomatsoppa och juice) just nu och ska packa ihop alla mina saker snart. Idag åker jag hem till mig efter att ha varit hos Patrik i fem dagar så jag måste försöka få med mig alla saker hem igen. Borde ha packat igår, men som den tidsoptimist jag är så tänkte jag att det kommer jag hinna nu på morgonen. Hmm. Gissar att jag kommer få springa till bussen sedan.

Det var det. Slutar 14:20 idag och efteråt ska jag och Wille göra franskaläxan. Tänkte ringa och kolla med mami när hon slutar idag också, ifall jag skulle kunna åka med henne hem; rätt tung väska nämligen.

Ha en underbar onsdag!


En liten höstbild såhär på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0