Förkylt

2010-10-27 10:09:21
Min Dag
Godmorgon!

Har inte alls sovit bra i natt. Har ont i öronen och i halsen och snuvar. Inte kul, speciellt inte idag när vi ska göra experimenten med mellanstadieklassen. Så himla typiskt att det skulle bli så! Suck.
Skönt att vi inte har några lektioner, dock, utan jag kan åka hem till Patrik och lägga mig att vila och bli ompysslad. Ska slänga i mig vitlökstabletter varje kväll också! Har slarvat med det och det var väl därför jag blev förkyld för jag tyckte de hjälpte i början av hösten när alla andra (Patrik, mami, Emelie) blev förkylda (eller så kan det vara så att jag redan har haft den förkylningen som de hade...).

Nog om det. Regnet öser ner, ungefär. Suck. Fast bättre än snö ändå. Känner mig inte riktigt redo för snö och kallt än. Det får gärna dröja ett litet tag till in i november eller så.

Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för att åka till tåget!
Ha en finfin onsdag! :)


En icke-förkyld Elin. Mycket trevligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0