Franska, engelska och frukost någonstans däremellan

2010-10-05 08:40:04
Min Dag
Godmorgon!
Är ensam hemma denna morgon förutom katterna som ligger på varsin våning och inte är så himla sällskapliga.
Ska lägga in franskaglosor på glosor.eu och sedan försöka fortsätta med mitt engelskatal. Måste som sagt ha skrivit klart det till senast fredag (enligt mig själv) och det börja sakta med säkert närma sig slutet på veckan..

När jag kommer hem efter skolan idag ska jag ut och springa. Ska göra det så fort som möjligt efter att jag kommit hem för det börjar bli kallt nu och ju senare jag springer desto kallare är det. Hade ju tänkt att jag skulle springa på tisdagsmornarna, men jag känner att jag vill ha den tiden till att plugga istället.

Nu blir det franska, engelska och frukost någonstans däremellan.
Ha en finfin tisdag!


Moi aujourd'hui

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0