Hungrig!

2010-10-15 18:36:20
Min Dag

Sitter hemma hos Patrik nu och går igenom inlägg på bloglovin' (bara 24 kvar, wiho!) medan Patrik tittar på How I Met Your Mother. Vilket socialt par vi är, haha.

Jag lyckades packa ner fem dagars packning i min lilla weekendbag och en bikbok-påse. Det ni! Förbluffad över att det faktiskt gick. Just det, om jag inte redan har sagt det så är Patrik föräldrar bortresta och Patrik har huset för sig själv i en vecka nu och då tänkte jag att jag kunde bo hos honom. Och så får vi se om vi klarar av att bo tillsammans, hehe. Fast det vet jag att vi gör (: .

Just nu är jag så hungrig att jag håller på att bli galen. Vi ska äta middag så fort Patrik har sett klart på sitt avsnitt,  vilket jag hoppas är väldigt snart!

Ha en fin lördag!

Maaaaaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0