Infallsvinkel på Kina

2010-10-02 13:38:53
Min Dag
Hej!
Har varit på spinning i morse och nu har jag duschat och ätit. När jag vaknade imorse var jag inte alls pepp på att åka och spinna för jag var jätte trött och det kändes som om att jag inte hade fått tillräckligt med sömn (vilket jag nog fått..) men nu efteråt känns det bra så jag är glad att jag gick ändå.

Nu ska jag skriva en infallsvinkel om Kina på engelska för jag hade helt glömt bort att det var nu på måndag som det skulle vara inlämnat, så jag måste ta tag i det nu.
Vid fem-tiden ska jag hem till mormor på kalas :) . Det är ingen som fyller år men det är kalas ändå för vi tycker om att gå på kalas i min släkt!

Ha en underbar lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0