Kalas

2010-10-03 19:16:41
Kalas och festligheter
Tjoho,
slänger upp några bilder från kalaset igår. Kan ju alltid vara trevligt att se vad vi gör på kalasen.




Massa mat. Fanns ännu mera och jag blev så mätt att jag inte orkade smaka på allt, men gott var det i vilket fall.


En jätte stor squash. En halvmeter tror jag den var.


Mormor fick en rosbukett. Luktar så gott!


Efter maten fick vi göra plats i magen för lite kex, ost och vindruvor.






Sedan gick vi och kollade hur min moster och hennes man har det i sitt hus. Och lekte litegrann med kusinbarnen.




När vi hörde att det serverads kakor och godis gick vi tillbaka till mormor.
Mormors drömtårta är så god!


Vid tio-tiden åkte vi till Kungälv för att lämna av mig hemma hos Patrik.
Fin fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0