Mon mercredi et bonne nuit!

2010-10-06 22:12:32
Min Dag
Hej hej
Var riktigt trött och seg när jag vaknade imorse, snoozade till och med litegrann (vilket jag inte brukar göra för jag vet att jag inte blir något piggare av det ändå).
Vi släpper ut alla våra katter innan vi går hemifrån men de är inte alltid jätte glada över att behöva vara utomhus (speciellt inte Elsa-Sara). Emelie släppte ut E-S när hon gick och så skulle jag släppa ut Eskil när jag skulle gå och då smiter självklart E-S in igen. Följde efter henne för att ta ut henne igen, men då springer hon in i vardagsrummet och klämmer sig in/kryper in under soffan. Och jag hade inte tid att leta fram henne, så hon fick vara inne idag. Tjockiskatt.

Efter skolan (vars lektioner idag bestod av matte, so och fysik) gick jag och Patrik upp till Munkegärde och tog skolbussen därifrån. Det var nära att vi inte fick plats i bussen och då hade vi inte fått åka med heller, men som tur var så var det några få platser kvar till slut och vi kunde hoppa på.

Pluggade kemi förut och har övat på några franska-fraser. Gjorde rent tvärflöjten med för första gång på flera år. Tror inte den blev så mycket glansigare och finare, men lite fräschare i vart fall.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för att gå och lägga mig.
Ha det finfint och godnatt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0