Mot tåget!

2010-10-26 09:18:12
Min Dag
Godmorgon!

Gick upp för ungefär en timma sedan och har hunnit äta, ta på mig och allt sådant. Nu är det bara att borsta håret och tänderna kvar.
Om en kvart ungefär ska jag cykla till tågstationen. Jag ska nämligen åka till Kastellegårdsskolan och se mig omkring lite; imorgon ska vi ju dit och experimentera!

Första lektionen idag är historia och historieprov. Hittade på egna instuderingsfrågor och blev förhörd på dem, så det känns som att jag kan det. Men som vanligt kan jag ha riktat in mig på "fel saker", har en tendens att göra det ibland. Well, well.

Ha en underbar tisdag mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0