Plugg- och myssöndag

2010-10-24 18:04:28
Min Dag
Hej!

Sitter vid datorn för första gången på hela helgen (om vi räknar bort fredagen); skönt faktiskt att jag inte är beroende av min dator att jag måste sitta vid datorn varje dag (som det är för många andra i detta samhälle).

Wille sov över hos mig i natt. Länge sedan någon annan än Patrik sov över här (i mitt rum då). Mysigt! Hon åkte hem ganska tidigt imorse för att hennes föräldrar behövde den bilen som hon kört hit med.
Några timmar (typ fyra) senare kom Patrik och vi har suttit och pluggat. Blir lätt så på söndagar.

I dag är det dessutom vår dag så det ska vi väl fira på något sätt. Kanske äta något gott. Har inte hunnit köpa någon fin liten present (med betoning på liten) än, men det hade inte Patrik heller (inte så förvånad dock). Tänkte att jag ska försöka hinna göra det någon gång i veckan.

Nu är det mat!
Ha en fortsatt fin söndag! :)


Den mest relevanta gamla bild jag kunde hitta. Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0