Söndagmorgon

2010-10-03 12:48:19
Min Dag
Godmorgon!
Eller kanske god eftermiddag?

Vaknade klockan tre i natt och märkte att jag hade somnat med kläderna på, utan att ha tagit bort sminket eller borstat tänderna och dessutom var taklampan tänd. Så jag gick helt enkelt upp mitt i natten och tvättade bort sminket, borstade tänderna och släckte taklampan. Gissar på att både jag och Patrik var riktigt trötta i går kväll...

Har inte ätit någon ordentlig frukost än; har bara fått i mig frukten som blev över från igår, alltså lite vindruvor och ananas. Magen är lite hungrig så jag får gå och göra iordning några smörgåsar till mig. Annars lär jag väl bli grinig sedan.
Patrik har åkt i väg till gymmet och när han har kommit tillbaka ska vi åka hem till mig. Ska skriva klart min engelskauppgift om Kina och fortsätta skriva på mitt tal. Det är mycket lättare att göra engelska-läxor när Patrik är med för han är så himlans bra på engelska (vilket alltså inte jag är) och då kan jag få väldigt mycket hjälp och ha någon att bolla meningar/tankar med. Och det är väldigt skönt.

Ska fortsätta läsa inlägg på bloglovin' nu tills Patrik kommer tillbaka. Och så ska jag ju gå och göra iordning några smörgåsar...
Ha en finfin söndag!

random.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0