Spinningdags!

2010-10-16 09:34:05
Min Dag
Godmorgon på er!

Det är så underbart att kunna gå upp när man vaknar och inte när alarmet ringer. Man blir mycket piggare och får en bättre start på dagen! Och solen lyser, fast det är fortfarande runt en grad ute, brr..
Sitter och äter frukost och lyssnar på musik. Det enda som saknas denna morgon är Patrik som är och spelar innebandy just nu.
Well, well, ska åka på spinning om lite mindre än en timma. Härligt!
Och när jag kommer hem igen ska jag börja jobba av den stora franskläxan vi har fått: två-tre sidor med uppgifter! Dessutom ska jag ha läst ut en bok och kunna diskutera den på fredag, men gissa vad? Jag glömde den såklart i skåpet tillsammans med Newbody-katalogen. Typiskt!
Får göra all annan franska nu i helgen så jag har tid att läsa ut boken i veckan, och som tur är har ju Patrik också en Newbody-katalog som vi kan låna.

Ha en underbar lördag!

Old.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0