Tisdag

2010-10-26 20:41:55
Min Dag
Hej, igen

Hade sådan tur i morse! Jag slapp cykla i den minusgradiga luften till tåget, för pappa kom hem från skolan för det hade tydligen kommit dit några snubbar som sagt att "nu ska vi bygga en stege här, så ni får gå hem". Jaha, bara sådär liksom. I vart fall så fick jag skjuts då och dessutom är pappa hemma imorgon då jag behöver ta mig till tåget igen. It's true, life will smile for you, hehe.

Mötet på Kastellegårdsskolan gick bra. Eller det hade väl egentligen inte kunnat gå dåligt förutom det faktum att vi gick lite fel först, men vi hittade rätt sedan. Känns lite nervöst inför imorgon faktiskt. Men ska tänka positivt och att det kommer gå bra och att det är över på fredag! Puh.

Har varit på spinning också. Medel för omväxlings skull. Var sådär halvjobbigt; lite för långsamma låtar för min smak faktiskt. Gillar när man får kämpa och känna att benen inte vill något annat än att man sätter sig ner men att man ändå fortsätter. Då känns det bra!

Nu ska jag kolla upp några saker och bara sitta här ett tag. Orkar inte göra något annat egentligen.
Ha en underbar tisdagskväll mes amis!


Så tråkigt att bara lägga upp gamla bilder.
Men glömmer jämt att ta up kameran. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0