Trött skoldag

2010-10-08 15:32:48
Skolan
Hej på er!

Vaknade med ett ryck flera gånger i natt och varje gång trodde jag att jag hade försovit mig. Men så tänkte jag att "nej, men alarmet har ju inte ringt än" och så somnade jag om. Är så himla jobbigt när det blir så för jag blir jätte trött under dagen. Är glad över att vi inte hade franskaprovet idag (alla var inte där och franskaläraren ville att alla skulle vara där då det var en hörövning) för det hade inte gått bra alls för jag orkar inte koncentrera mig när jag är trött.

Hade oförberett engelskaprov idag och det var lättare än jag trodde i den meningen att det var "lätt" engelska: det var inga konstiga ord som man aldrig hört och det är alltid en fördel. Undrar hur svårt "first english"-testet är om det gick att göra "advance"-testet...

I helgen ska jag plugga kemi (har prov på måndag), öva på/skriva klart mitt engelskatal, läsa i franskaboken och min engelskabok. Fullt upp! Dessutom ska Patrik och jag på bio om det inte blir ändrade planer.

Ha en underbar fredag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0