Utskrivning pågår

2010-10-13 17:39:18
Min Dag

Det funkade inte att installera skrivaren på den andra datorn. Förstår inte varför det ska krångla. Det är väl bara att stoppa in USB-sladden, eller?
Så jag har i vart fall startat min dator och ska skriva ut nu.

Sedan ska jag öva på mitt tal, göra franska och fysik. Antagligen inte i den ordningen.
Book Review:n i engelskan blev flyttat till nästa vecka. Tack gode Gud, säger jag! Har knappt gjort annat än läst i min bok den här veckan bara för att den ska ha hunnit bli utläst till på fredag. Har fortfarande några sidor kvar, men jag tänker spara dem till helgen för nu måste jag jobba i kapp med talet och franskan.

Snart är det mat också! Wii.
Ha en fin onsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0