Dags för utrfrågning!

2010-09-02 20:01:15
Min Dag
Hej!
Började tjugo över nio idag med kemi, och sedan varvades fysik med lite mer kemi. Hade labb sista lektionen och vi hann bli färdiga innan klockan blev två, så jag hann med två-bussen! Woho!

Somnade en stund när jag kom hem och vaknade av att mami sa att det var dags för mat. Satt lite vid teven och sedan hamnade jag här igen.

Imorgon börjar jag tidigt, ska gå upp klockan sex. Inte jätte pepp men å andra sidan slutar jag kvart i tolv! Och Patrik kommer hem till mig någon gång imorgon :) .

Men, nu ska jag bänka mig framför teven igen och se på Svt:s utfrågning av vår statsminister Fredrik Reinfeldt.

Ha en fin torsdagskväll (:

Kvällarna är så himla fina nu på kvällarna (: . Så här fint var det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0