Fredag

2010-09-10 17:01:33
Min Dag
Hej!
Sov ganska dålig i natt så jag har varit jätte trött hela dagen. Höll till och med på att somna på kemilektionen. Men sov i ungefär en timma när jag kom hem till Patrik och det var precis vad jag behövde! För jag blir riktigt grinig när jag inte får sova, grinig som i lätt för att gråta och inte grinig som i sur. Men nu är jag piggare och vill inte gråta för minsta grej!

Vid klockan sex ska jag följa med Patrik och hans föräldrar på kalas hos Patriks bror som fyller år! Kul (: . Strax innan tio ska Patrik ut med sina kompisar och jag som inte är myndig än får åka hem istället. Så är det med det. Åtta dagar kvar nu dock...

Men nu ska vi gå ner till Willys!
Ha en finfin fredag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0