Hej! Sitter inne på friskis och svettis o...

2010-09-09 17:34:57
Min Dag

Hej! Sitter inne på friskis och svettis och väntar på att mitt spinningpass ska börja. Åh, det ska bli så kul att få spinna igen! Har varit knas mer eller mindre hela dagen känns det som. Det började på frukosten när jag hällde mjölk i glaset som jag skulle ha juice i, och sedan fortsatte det med att jag kollade upp en buss på morgonen som jag skulle kunna ta till Ytterby vid klockan fem, men hade räknat lite fel på när jag behövde vara i Ytterby. Vilket jag kom på någon gång efter tolv då det även kom fram att jag inte skulle kunna ta två-bussen hem pga att den politiska debatten vi skulle se på var två timmar och inte en som jag av någon anledning hade räknat med. Nu vet jag inte om ni överhuvudtaget förstod något av det här, men jag har i vart fall haft en lite, lite strulig dag som dock kunde ha varit värre (: och nu ska jag på spinning. Ha det finfint! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0