Hemma

2010-09-08 17:06:11
Min Dag
Har kommit hem från skolan nu. Hade tänkt att jag och Patrik skulle ta en buss uppe ifrån Munkegärde, men det blev lite strul och missförstånd mellan mig och Patrik så vi "missade" den och fick ta 319, vilket gjorde att vi fick gå genom skogen.

Hade matte, so och fysik idag. På sista lektionen, fysiken, blir jag alltid lika trött och dessutom är lektionen en timma och 35 minuter så jag orkar inte koncentrera mig hela lektionen när jag samtidigt är trött. Så det hade ju varit helt klart bättre att ha en till, kortare fysiklektion än denna långa för jag skulle nog få mer gjort då.
Dessutom var jag jätte chokladsugen och som tur var så satt Willig bakom mig med en chokladkaka och snäll som han var delade han med sig (:

Ikväll är det klassmöte (som föräldramöte fast i gymnasieform) och jag lovade att baka chokladbollar till ikväll, men det verkar visst som att det blir mami sm gör de, eller smeten i vart fall...
Nu ska jag öva på franskaglosor.
Au revoir et soyez bien!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0