Lanvin <3 H&M

2010-09-06 19:15:48
Allmänt
Har ni hört? Lanvin ska göra en liten kollektion för H&M! Åh, så kul! Åh, det kommer nog bli bra. Kommer nog bli något jätte fint av det här!

För er som inte vet så gör en designer en kollektion för H&M lite då och då (såå insatt är jag inte så jag vet om det är under speciella perioder, exempelvis vår/höst/vinter/sommar). Senast var det väl Sonia Rykiel, om jag inte minns helt fel. Hon gjorde den här fina koftan som jag hade velat ha. Men nu går den ju inte att få tag i längre, och det är synd. Så det misstaget tänker jag inte göra om ifall att Lanvin gör något lika fint (vilket de med stor sannolikhet kommer att göra).

Lanvin kommer att göra en vinterkollekton om jag inte har fattat det helt fel. Åh, så kul!
(Lite sent ute kanske, men jag har tänkt att skriva det här ett tag och då blev det som det blev. Ett inlägg som har funnits i huvudet ett tag alltså.)



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0